juni 26, 2007

Afsked


Afsked
12 piger siger farvel.

7 Comments:

At 12:42 PM, Anonymous Anonym said...

Har lige set hele videoen. Den var godt nok lang, og i gentog jer mange gange og sagde de samme ting, men det er jo fordi at der er noget om snakken. Giver et fint indtryk af jeres sammenhold og fælles fede oplevelse på efterskole.
Jeg er ellers meget langt fra den sentimentale tybe, men var sgu lige ved at fælde en tåre!

 
At 1:10 AM, Anonymous Anonym said...

hvor er I søde. håber jeg får et lige så herligt år, som I har haft!

 
At 2:46 PM, Anonymous Anonym said...

Min søster og kusine har selv gået på efterskole, og nu har jeg selv fået lysten. (:
Jeg går i 8. klasse nu og glæder mig til jeg skal på efterskole i 10. klasse :D

 
At 11:32 AM, Anonymous Anonym said...

Jeg synes det var en virkelig godt "film" den fortæller meget om hvad I føler!
Jeg håber mit år 08/09 bliver lige så godt!

 
At 1:19 PM, Anonymous Anonym said...

åårh (:
JEG GÅR SELV PÅ EFTERSKOLE NU.
GLÆADER MIG IKKE TIL AT SIGE FARVEL.
HELD&LYKKE FREM OVER :-*

 
At 7:16 PM, Anonymous Anonym said...

årw, en rørende video. i: jeg hader at sige farvel! men jeg glæder mig virkelig til at komme på efterskole!

 
At 12:08 AM, Blogger Jørgen Nielsen said...

Det er altid så svært at tage afsked når man går på efterskole. Som lærer har jeg nu prøvet det 5 gange og det er ikke noget man ser frem til. Men det vigtige at huske på er jo, at grunden til sorgen, skyldes alt det gode der er sket i løbet af året.

Lærer på en af Danmarks efterskoler

 

Send en kommentar

<< Home